فاصله بگیـــر


˙·٠•●Alone In My World●•٠·˙

اندر احوالات یک مونث جوجه ی دبیرستانی

 فاصله بگیر... من خسته ام از حس سرد نفس هایت رو شانه ام

فاصله بگیر... شاید دوباره این نفس بریده نفس بکشد

فاصله بگیر... من آشفته ام از این حس غریب بودنت

و نمیدانم چرا

                   انگار

                        نمیشناسمت

عزیزِ من فاصله بگیر! ... مادرم گفته به غریبه ها نزدیک نشوم

فاصله بگیر...

                   و برو

برو خوش باش، بگذار من هم به زندگی ام برسم

فقط یادت بماند...

                        هرجا که هستی،

                                               فاصله ات را رعایت کنی...

نمیدانم چرا این روزها اینقدر فاصله را دوست دارم!

چرا نمیفهمی؟! چند بار باید بگویم

                                            که فاصله بگیر... نفست آزار دهنده شده.



نظرات شما عزیزان:

lia
ساعت11:03---15 آذر 1390
سلام بر کله خراب ترین دختر دنیا که با وجود این همه دوست بازم می گه تنهاست. خدا شفاااات بده. خونه قشنگی درست کردی فقط جون من از کلمات مایوس کننده برای تزیین اتاقاش استفاده نکن. یکم رنگ امید بهش بزن، نور شادی توش بپاش و سعی کن با صداقت مبلش کنی.

دوسیت می داریم

آجی بزرگه
پاسخ:آجــــــــــی میسی که سر زدی از خوشی دارم میرتکم!!! چشم طبق سلیقه شما درستش میکنم :)


jojo
ساعت0:12---15 آذر 1390
سلام عسیسم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم واسه تبادل لینک


Nafas
ساعت18:31---14 آذر 1390
salam azizam
misi bkhatere link
manam linket kardam
webet khehli na3
misi bkhatere matnaye ghshanget


safa
ساعت12:42---14 آذر 1390
وبت قشنگه..لينكت كردم...

sara
ساعت10:39---14 آذر 1390
عزیزم لینکت کردم
امیدوارم موفق باشی


Midiya
ساعت17:39---9 آذر 1390
عالی بود...

خیلی قشنگه...

دستت درد نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 9 آذر 1385برچسب:,ساعت 15:31 توسط Dreamer| |


Power By: LoxBlog.Com